Post by lopostlankdinec on Feb 11, 2022 4:11:33 GMT -7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Metal Wings: Elite Force ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Metal Wings: Elite Force IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ munten ontgrendelen ▞▞▞
▞▞▞ Metal Wings: Elite Force 2022 version ▞▞▞
nee bedankt
fdxax
Beste spel, maar het is moeilijk om een wapen te kopen. Als je de prijs verlaagt en meer wapen toevoegt, zal dit spel leuker zijn
het is een goed spel, hoewel sone leveks een beetje uitdagend kan zijn
Hou van de uitdaging, leuk spel
Ik ben dol op dit boek, maar het is geweldig werk om aan te werken dat je hebt gedaan, net als 👍 😀 😄 👏 😉 👌 je bent het bedrijf geweest en je wilt dat ik op een bepaalde manier met je eigen bedrijf ga werken Ik wil het voor een goed 👍 jaar 😉 voor de toekomst in orde 😉 en dat ik de hulp nodig zal hebben om ervoor te zorgen dat de industrie en hun bedrijf mij zullen helpen en ik weet niet 😕 voor mij of voor wie dan ook 😉 😀 😜 👍 😊 😄 wat je doet het meer maar je bent veel meer zoals de mensen die in je kinderen doen en je kunt in de buurt zijn voor jou
Het is een mooi spel dat je dag goed kan maken
Hij is slecht spel. Hij is niet geïnstalleerd in mijn mobiel
Çelik savaşçılar Aksiyon ccw
Fout mislukt, beschadig het spel
Hou ervan
Geweldig
Cool spel om te spelen als je je verveelt
Metal Wings: Elite Force Actie hjdd
De game is leuk en doet erg denken aan contra, maar de advertenties zijn gewoon te veel. Je pauzeert het spel, er is een advertentie, in pauze, en ga naar het menu en het is alsof het je zo wil irriteren dat je gewoon betaalt om ze te verwijderen. Ik krijg advertenties die nodig zijn om gratis te spelen, maar dit is gewoon vervelend.
Guerreiros de aço Ação raw
pls repareer de f*king vervelende bugs of ik zal het moeten verwijderen.
isme jongen hona chahiye meisje nhi
Dit spel is leuk, maar mijn mobiel is kapot
Dit is een erg leuk spel. Ik vind dit spel erg leuk, de graphics zijn erg mooi
Sawan P
Goed ... heeft een optie nodig om de springknop links te plaatsen ...
Meer wapen
Metal Wings: Elite Force অ্যাকশন ohmm
Slechtst
Zeer slecht gelukswiel is gerepareerd
heel erg interessant spel, en geweldige tijdmoordenaar Ik hou heel veel van dit spel
Zoals het eerste te harde niveau wanneer de vogel komt, doe het maar een paar eaay
Moet gamen
kan je spel niet linken
Het stopt na het verslaan van de eerste baas. Het is een goede aap
Ik hou van de gameplay en de graphics en ik vind het ook leuk dat ik de muziek kan bedienen! De bewegingen van de besturing zijn goed, maar er komt geen geluid uit het personage wanneer ze de munten verzamelt of wanneer ze beweegt! De monsters maken ook geen geluid!
leuk en zeer uitdagend spel..
Ik vind deze game echt leuk, maar de reden dat ik het 4 sterren heb gegeven, is omdat er een land is dat zegt dat het binnenkort komt en je het niet hebt bijgewerkt sinds 2019, kunnen jullie toevoegen dat binnenkort land komt, maak het dan vol, dan kunnen we maak het spel echt af, dus voeg alsjeblieft meer landen toe. Ik zou het erg op prijs stellen, bedankt -aso
Metal Wings: Elite Force অ্যাকশন ohmm
Satishyadav
Metal Wings: Elite Force ایکشن wmd
Spel was niet goed
カンフーアニマルファイティングゲーム アドベンチャー dvo
OK😐