Post by lopostlankdinec on Feb 11, 2022 3:59:29 GMT -7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Magic Tiles 3 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Magic Tiles 3 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser ubegrenset primogems ▞▞▞
▞▞▞ Magic Tiles 3 2022 version ▞▞▞
Dette spillet er morsomt, det er bare den store mengden annonser hvis du ikke trykker på se annonse-knappen for å fortsette, ser du fortsatt en annen annonse
Jeg blir så irritert fordig når jeg trykker sier den at jeg ikke gjør det også når jeg skal spille mot andre lommer det reklame så jeg kan ikke bli med...!!!!!😫😫😭😭😭
Dette er et morsomt spill hvis du ikke liker 10 zillion legger til 3 sekunder eller du ikke har noe imot å bruke penger på det
Søppel
Disse spillene er flotte, men hvert spill har sine feil, og dette er når du er ferdig med en sang, en annonse dukker alltid opp, og den eneste måten å få nye spill på er å se en annonse kjøpe når du går i lobbyen du blir spammet av annonser når du er ferdig med å se annonsen går du og ser etter en sang og så ser det at du trenger å se en annonse, men du ble akkurat ferdig med et annonsekjøp, annet enn at dette spillet er ganske morsomt å spille, så jeg antar at det er alt det betyr noe lol 😂
Denne appen er skikkelig kul jeg elsker i vært fall closer
Inkonsekvent vanskelighet. Ikke nøyaktig timing med musikken. Annonser er for mye! Jeg forstår at du trenger dem, men de er alle de lange du ikke kan hoppe over, og det betyr at når jeg velger å hoppe over annonsen for å ikke fortsette sangen, var det ikke en fordel for meg fordi jeg bare skal må se like mye reklame uansett.
Det er fin musikk og med headsett er det enda ber det er et fantastisk spill men hvis du er en som blir kjapt stresset og du syns det er gøy er dette et spill for deg
Magic tiles 3 er et veldig morsomt spill, jeg vil si det er et veldig bra spill å spille når du kjeder deg, det er bare et par ting jeg ikke liker med det som noen ganger feiler det når du treffer noe og det fungerer ikke og der er mange tillegg, men det er det jeg vil anbefale det for folk som kan bevege fingrene veldig raskt
For mange annonser!! For ikke å nevne nesten hver klassisk sang er kun for VIP, som koster 6 dollar i måneden.
Jeg klarte ikke å få den svarte skjermen til å gå bort for å spille spillet, den ble bare værende på en svart skjerm i noen minutter og spilte en sang (den spilte en sang ikke meg) hvis du kunne fikse dette, ville det også vært flott idk om jeg var utålmodig eller om lasteskjermen bare er altfor lang
Magic Tiles 3 موسیقی uxbe
den er best❤Den synger når du spiller
Magic Tiles 3 - Last ned gratis for Android - Veadug
Det suger
Elsker den, den har så mange forskjellige sanger, og det er så mye å velge mellom at du kan låse opp nye sanger hver gang du spiller en sang, det er så mange å velge mellom noen ganger at jeg aldri kan velge, håper det er nyttig
fantastisk
Det eneste jeg likte her er at det er noen gode sanger og ingenting annet. Dette spillet har for mange annonser. Når du får en sang. Etter at du er ferdig med en sang. Gjenoppliv ved å se annonser. Og det nytter ikke å tjene gull. Du låser opp sangene ved å se annonser. Det siste vanskeligheten. sangene blir for fort fra første krone
Jeg avinstallerte spillet
De spille er shempe kult
Møkk spillet er helt forferdelig
Enjoy! Alt som skjer update version history for Android
Pedo
Jaaa
Det er supergøy du kan øve på pianoferdighetene dine, det er flott noen ganger du kan velge musikk og det er morsomt og lærerikt og lekent. Så jeg anbefaler deg å spille spillet hvis du vil😀❤
I tillegg til å velge de beste iPhone-, iPad- og Mac-appene og spillene i året, ... mens Magic Tiles 3: Piano Game kom på femte plass.
Bra spill. Waaaaaaaay for mange annonser. Ganske ødelegger opplevelsen.
Jeg gikk glipp av en gratis prøveperiode, det var ikke din feil. Fordi jeg hadde et alvorlig helseproblem, måtte nesten amputeres benet, så jeg kunne ikke dra nytte av prøveperioden for VIP-abonnement. Er der uansett hvor jeg kunne starte min gratis prøveperiode. Jeg ventet over en måned på svar på forespørselen min. For å starte en gratis prøveperiode. 5,99 i uken er mye å betale for noe du ikke får sjansen til å smake før du kjøper. Jeg vil installere på nytt hvis vi kan komme til rimelig svar. Jeg har gitt deg mye virksomhet i løpet av 2 år
Jeg ville gitt ingen stjerner hvis jeg hadde valget hver gang jeg er i et spill det feiler og jeg mislykkes hver gang. så er det annonser hvert minutt av å spille dang-spillet. Anbefaler ikke dette spillet, bortkastet tid. Hvis de fikser de dumme feilene, så kommer jeg kanskje tilbake og spiller det igjen, KANSKJE.
det er bra, og jeg bruker det hele tiden
Hvis du savner barndommens telefonspill, er det anstendig. MEN sangene er alle covers bortsett fra de som er fryktelig kuttet (rip bang bang bang for big bang) Det er også alt for mye reklame, som ja, det koster penger å utvikle et spill, men det må være komfortabelt å spille spillet også. Uansett ikke det verste der ute, reagerer bra og henger ikke etter, men som egentlig ikke verdt det for meg i det minste.
Jeg elsker dette spillet, men jeg liker ikke hvordan du må se på tillegg for å spille sanger, i tillegg til at jeg kan spille sanger for alle.
Det er et bra spill, jeg hadde det på min gamle telefon, og det var greit, men på denne telefonen er det veldig feil, selv etter omstart og omstart, skal jeg prøve å avinstallere det og deretter få det igjen for å se om det fungerer
Magic Tiles 3 Музика xdc
Jeg liker dette spillet fordi det er favorittspillet mitt av alle spillene. Jeg liker sangene også, det er mange forskjellige sanger. Du bør laste ned dette spillet, det vil få deg til å føle deg glad eller det vil distrahere deg også. Jeg gjør det mye, når jeg spiller dette spillet kan jeg ikke høre mammastemmen min som ringer meg. Det er som om dette spillet tar tankene mine bort og distraherer meg. Hvis jeg var deg vil jeg laste ned dette spillet. Men det er din avgjørelse. Lykke til med det .God helg ☺ ❤❤❤❤
Jeg forstår at du må tjene penger, men antall annonser er vanvittig!!! Noen ganger, når du klikker på en tast, registreres den heller ikke.
Magic Tiles 3: Piano Game 4+ - App Store
Magic Tiles 3 Musiqi jpju
Så jeg liker dette spillet, jeg liker konseptet, men den ene tingen jeg HATER med det er tilleggene det er så mange tillegg og jeg tror jeg ser flere tillegg enn å spille spillet
Dette er et anstendig rytmespill, men du får 2 gratis sanger å spille med. De andre er enten reklamebegrenset eller kun med vip, så uansett hva du betaler for mer enn 2 sanger.
Så jeg prøver å spille, og hver gang jeg velger en sang vil den ikke fungere, og noen ganger vil ikke startskjermen lastes. vil ikke anbefale å spille
Dette spillet suger. Når jeg trykker reagerer den ikke. Det bare gir ikke mening. Det er et pianospill.
Med Warlock Tiles Dungeon Tiles 3 - Angles kan du oppdage hva som befinner seg rundt hjørnet. Utforsk minotaurens labyrint, eller gå gjennom de dypeste dungeons
Det er et fantastisk spill, og jeg forstår tilleggene, men å få dem til å se i tillegg for hver sang og i mellom sangene kanskje tone det ned litt.
Christmas is coming to Magic Tiles 3.. ✨ Stay tuned with our sparkle holiday season theme & the most popular songs are available. Let's let music
Kul å fin Eple
Søppel, pakket så mange annonser som mulig og selve spillet er ikke godt nok til å betale det de ber om for å fjerne dem
Dette spillet er morsomt, men for å spille en ny sang må du se en annonse i tillegg til at du får en annonse etter hver sang du spiller
Dette spillet er veldig morsomt etter min mening, men jeg kan ikke gå til runder uten å få et tillegg. Mengden annonser de gir er skandaler. Hvis det ikke hadde så mange, ville jeg gitt en bedre anmeldelse
Talking Angela Развлечения fbms