Post by lopostlankdinec on Feb 11, 2022 3:56:29 GMT -7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Halloween Cooking Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Halloween Cooking Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ bedriegt veel bronnen ▞▞▞
▞▞▞ Halloween Cooking Games 2022 version ▞▞▞
Ik hou van degenen. En mijn naam is Lails
Halloween Cooking Games Árkádjátékok rhtx
Net onder mijn verwachtingen voor dit soort games.
geweldig spel ik ben verslaafd aan het spelen van dit. hoewel ik de cupcake-winkel niet kan downloaden, waarom is dat? 😪
HULP!!! ■■■ Deze recente update heeft een storing veroorzaakt waardoor het spel crasht en wordt afgesloten na het voltooien van een level. Gelieve snel op te lossen! Ik heb dit spel tot nu toe weken zonder problemen gespeeld. Dit is mijn favoriete kookspel, maar de glitch zorgt ervoor dat het moet worden gespeeld als je na elk level opnieuw moet openen.
Ik vind dit spel niet leuk
Ik hou zo veel van deze app dat het leuk is
Het is een leuke game, maar ik heb het 2 sterren gegeven omdat het ons geen voedselmand geeft in die tijd dat we willen, ze gaven ons een mand na 10 minuten wachten, dus alsjeblieft, ik wou dat je dit kunt veranderen
Leuke tijd moordenaar. Weet niet waar lolly's voor zijn.
Ik hou echt van dit spel, maar er is een bug die me in de war brengt. Op niveau 386, Cake Shop, is er een klant die om een blanco cake met één laag zal vragen, maar nadat je die hebt gemaakt, nemen ze hem niet aan en zul je uiteindelijk niet slagen voor het level. Verder is het spel geweldig.
Twinkle - Unicorn Cat Princess تعلیمی nrje
ကြောက်စရာကြီး
Niet-gedownloade game, te veel vastgelopen
Ik heb net gedownload.. cool spel om te spelen als je je thuis dood verveelt 😁😁
Ik hou van mijn gamen
Nadat ik dit spel heb geüpdatet, ben ik teleurgesteld. De oude versie is veel beter.
Geweldig leuk spel uitdagend, maar niet onmogelijk om te winnen zoals de meeste games waar je gefrustreerd raakt en de app verwijdert
Het is een geweldig spel. Ik hou er gewoon het meest van.😐😯😉😅😅
Het spel na de update is niet hetzelfde, je moet sleutels krijgen en ik vond het leuker met de robijnen omdat je vroege toegang tot ander eten kon kopen Van's houden er niet van om steeds hetzelfde spel te moeten spelen om de sleutels te krijgen die je nodig hebt, dus ik zal het waarschijnlijk niet lang volhouden voordat ik het spel verwijder
Aargh! Kwam in een nieuwe wereld, level 91, het werkte plotseling niet meer. Verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, het wist het spel. Ik wilde een update, dus ik heb geüpdatet. Hiermee kon ik niveau 1 doen, maar elke keer dat ik op niveau 2 klik, crasht de hele app. Jammer, ik was echt dol op dit spel
Leuk spel ga zo door
Tijdverspilling spel
Zeer tuf spel Ik kan level 22 niet winnen 😠😠😠😡😡
Niet leuk, het is geen eten, het is duivels, spelletjes
Het bevriest te veel en als je een niveau van dosis haalt, kun je een hoger cijfer halen
Spel stopte met laden toen ik de eerste update. Verwijderd opnieuw begonnen was ongeveer tot level 46, het spel wilde niet laden. Ik heb de update uitgevoerd, de voortgang gewist en de opgeslagen voortgang kon niet worden geladen. Het is een leuk spel, maar ik heb het verwijderd.
Hou van het spel! Leuk leuk leuk leuk dat je een advertentie kunt bekijken en je boodschappenmand niet hoeft te gebruiken en liefde dat er geen energie is en dat je geen uur hoeft te wachten om een geweldig leuk spel te spelen.
Ik heb net level 743 uitgespeeld en mijn spel liep vast, dus ik sloot het en opende het weer en ik had tot 680 verloren. Dus ik dacht dat als ik het zou verwijderen en opnieuw installeren, het in orde zou zijn, zoals bij de meeste spellen NEE ik verloor het helemaal de laatste paar maanden heb ik een behoorlijk goed bedrag aan echt geld uitgegeven. Ik ben zo overstuur ...... 😞😓😩😤😡 het zou me ook nooit laten updaten
Sommige levels zijn gewoon te moeilijk om door te komen en dat maakt het spel op zich niet zo leuk. De graphics zijn geweldig.
het spel is zo saai dat ik je uitdaag het spel niet te installeren 😡😡👎👎👎Ik zou het 0 sterren geven, maar ik kan het niet 😝😝😝😝
Verslavend spel. Maar de taken kunnen te repetitief worden. Al met al een leuk spel om je tijd door te brengen.
Het is een erg leuk spel dat echt aanvoelt
Goed spel als ze je toestaan om het te spelen. Geen advertenties beschikbaar wanneer aangeboden. Betaal een beetje, je wordt opgelicht. Waarom willen deze mensen GEEN geld verdienen?? ik snap het gewoon niet. De ontwikkelaars moeten kinderen zijn die het geld niet nodig hebben. Het was beter ... nu vast te zitten in een lus tussen 167-1 en 160-3 kostte mijn geld en tijd. Denkend dat ik gek was. Dit spel is helemaal in de war.
Halloween Cooking Games Arcade icnk
Goed spel, niet zoals anderen wanneer je geld moet uitgeven om ergens te komen, aanbevelen aan anderen die van gemakkelijk vloeiende kookspellen houden
De game is goed, leuk en snel, maar; Ik was nog maar twee dagen geleden op niveau 30 en vandaag heeft het mijn voortgang gewist. Ik heb te hard gewerkt om het te wissen. Dat moet gerepareerd worden.
Spel bevriest, net als ik op avroll ben
Ze vertellen ons om warm te maken🐛 Het is zo lelijk hoe gemaakt ze zijn😠😰😓🤮😱😤
Tot nu toe zo goed
Hé daar , kijk , ik speel dit spel al een aantal dagen . En ik vond het leuk, maar veel advertenties. Het is echt saai. Beter als je het repareert
Leuk spel